Thursday 2 May 2024
jour-01
PlayPlay
jour-01
jour-02
jour-03
previous arrow
next arrow

Τηλεοπτικός Σταθμός της Βουλής των Ελλήνων – Πρόσκληση Ενδιαφέροντος για Πρακτική Άσκηση 2024, Παραγωγή Ντοκιμαντέρ

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Τηλεοπτικού Σταθμού της Βουλής των Ελλήνων με τμήματα των ελληνικών Πανεπιστημίων προκηρύσσεται ανοιχτή πρόσκληση ενδιαφέροντος για πρακτική άσκηση δύο (2) φοιτητών/τριών του τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, ΑΠΘ., από 7ο εξάμηνο σπουδών και άνω, για την παραγωγή ντοκιμαντέρ μικρού μήκους (15 λεπτών) με ευρύτερο θέμα «Βία». Η έδρα της πρακτικής είναι η Θεσσαλονίκη (δεν απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία στη Βουλή) και η διάρκειά της είναι 6 μήνες (έναρξη Μάρτιος ή Απρίλιος 2024), ενώ οι παραγωγές θα προβληθούν στο Κανάλι της Βουλής από τον Οκτώβριο/Νοέμβριο του 2024. Επιπλέον, οι φοιτητές/τριες θα συμμετάσχουν σε μικρής διάρκειας υποχρεωτικό σεμινάριο/εργαστήριο με θέμα την παραγωγή ντοκιμαντέρ και θα βαθμολογηθούν για το μάθημα επιλογής «Πρακτική Άσκηση», εφόσον το επιθυμούν.

Οι φοιτητές/ριες υπογράφουν ατομικές συμβάσεις εξάμηνης διάρκειας με τη Βουλή των Ελλήνων, με επιδότηση (σχεδόν) 400 ευρώ Χ 6 μήνες και είναι ασφαλισμένοι/ες.

Η επιλογή θα γίνει βάσει τεκμηριωμένων γνώσεων στην οπτικοακουστική  παραγωγή που θα προκύπτει από τη συμμετοχή σε αντίστοιχα μαθήματα του Τμήματος, από άλλες οπτικοακουστικές παραγωγές που έχουν ολοκληρωθεί από τους φοιτητές/τριες και από τις ιδέες που θα προταθούν για υλοποίηση. Ειδικότερα, θα πρέπει να γνωρίζουν χρήση κάμερας και μικροφώνων, μοντάζ και μιξάζ. Θα συνεκτιμηθεί η κατοχή σχετικού εξοπλισμού. Επιπλέον προϋπόθεση είναι να μην έχουν συμμετάσχει ή να έχουν επιλεγεί για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης άλλων φορέων.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να στείλουν με email, με θέμα «Πρακτική στο Κανάλι της Βουλής», στην κ. Ελισάβετ Τζίνα Γεωργιάδου egeorgiadou@jour.auth.gr με κοινοποίηση στον κ. Γιώργο Καλλίρη gkal@jour.auth.gr έως τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024 τα παρακάτω: 

α) ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα όπου θα αναφέρονται τα συναφή μαθήματα που έχουν παρακολουθήσει μαζί με την αντίστοιχη βαθμολογία, καθώς και τα link για τις οπτικοακουστικές παραγωγές που έχουν ολοκληρώσει,

β) αναλυτική παρουσίαση (treatment) δύο ιδεών για υλοποίηση με θέμα τη «Βία» στις διάφορες εκφάνσεις της (άμεση, έμμεση, δομική, φυσική/σωματική, ένοπλη, σεξουαλική, συναισθηματική, ψυχολογική, λεκτική, έμφυλη, ενδοοικογενειακή, σχολική, παιδική, αθλητική/οπαδική, νόμιμη, κρατική, εθνική, πολεμική, ιστορική, πολιτισμική, πνευματική, οικονομική, ρατσιστική, θρησκευτική, οδηγική, τεχνολογική, διαδικτυακή, τηλεοπτική, …. η βία ως θέαμα, η βία στην Τέχνη, η βία ως άθλημα και ως σπορ, η βία κατά των ζώων, η βία στη φύση και στα φυσικά φαινόμενα, ….., η βία ως μαμή της ιστορίας κ.ά.).

γ) αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ1: Τα α και β στο ίδιο αρχείο word.