Tuesday 19 March 2024
jour-01
PlayPlay
jour-01
jour-02
jour-03
previous arrow
next arrow

Εργαστήριο Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Στρατηγικής Επικοινωνίας

Διευθυντής:
Γιώργος Τσουρβάκας, Καθηγητής, gtsourv@jour.auth.gr
Διεύθυνση: Εγνατίας 46, 546 42, 6ος όροφος, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Τηλ. 2310992076 | Lab: Digital Marketing and Strategic Communication

Μέλη του Εργαστηρίου:
Περικλής Πολίτης, Καθηγητής ΑΠΘ, ppolitis@jour.auth.gr
Δημήτρης Λυβάνιος, Επ. Καθηγητής ΑΠΘ, livanios@jour.auth.gr
Μαρίνα Τζοανοπούλου, Επ. Καθηγήτρια ΑΠΘ, marijo@jour.auth.gr
Παρασκευή Δεκούλου, Επ. Καθηγήτρια ΑΠΘ, dekoulou@jour.auth.gr
Φάνη Γαλατσοπούλου, Ε.Ε.Π. ΑΠΘ, fgal@jour.auth.gr

Επιστημονικοί Συνεργάτες:
Ιωάννα Γουλάπτση, υπ. διδ. ΑΠΘ, goulaptsi@jour.auth.gr
Πρόδρομος Μοναστηρίδης, Διδ. ΑΠΘ, pmonastiridis@tch.gr
Ιωάννα Υφαντίδου, Διδ. ΑΠΘ, iyfantid@jour.auth.gr
Βάγια Μόχλα, υπ. διδ. ΑΠΘ, vagiamochla@jour.auth.gr
Κυριάκος Ρίσκος, υπ. διδ. ΑΠΘ, kariskos@jour.auth.gr

Ερευνητές:
Μεταπτυχιακοί και προπτυχιακοί φοιτητές του τμήματος


Στόχος και ερευνητικά πεδία

Το εργαστήριο Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Στρατηγικής Επικοινωνίας έχει ως στόχο την ανάπτυξη της διεπιστημονικής μελέτης και έρευνας στους τομείς του Μάρκετινγκ Επικοινωνιών με έμφαση στο Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα αφορά στο:

  • Μάρκετινγκ ψηφιακών καινοτομιών στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνική δικτύωσης
  • Μάρκετινγκ και επιχειρηματικότητα νεοφυών επιχειρήσεων με την αξιοποίηση του διαδικτύου, ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, κοινωνική επιχειρηματικότητα και στρατηγική επικοινωνία
  • Πολιτικό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ψηφιακό μάρκετινγκ για πολιτικούς, βουλευτές και κόμματα. Αποτελεσματική διαχείριση των διαδικασιών επικοινωνίας και των ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ που συνδέεται με τις πολιτικές δραστηριότητες και τις προεκλογικές εκστρατείες. Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, μεθόδων και τακτικών στο πλαίσιο μιας στρατηγικής πολιτικού μάρκετινγκ.
  • Πολιτιστικό μάρκετινγκ και μάρκετινγκ των τεχνών στην εποχή του διαδικτύου για θέατρα, φεστιβάλ, μουσεία, όπερα, θεματικά πάρκα, γκαλερί, πολιτιστικές εκδηλώσεις, εκθέσεις, αθλητικά σωματεία, καλλιτέχνες (ηθοποιούς, τραγουδιστές), ιστορικά μνημεία, ωδεία, βιβλιοθήκες, τουριστικούς και αρχαιολογικούς χώρους και πάσης φύσεως πολιτιστικούς φορείς, Μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων και ταξιδιωτικών προορισμών
  • Μάρκετινγκ ιδρυμάτων, σωματείων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών
  • Μάρκετινγκ δημόσιων και τοπικών φορέων με την χρήση διαδικτύου και ηλεκτρονική διακυβέρνηση
  • Κοινωνικό και οικολογικό μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχής, εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα, διαχείριση κρίσεων
  • Στρατηγικό Μάρκετινγκ των Επικοινωνιών, δημιουργία ισχυρής εικόνας και ονομασίας, ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ επικοινωνιών, δημιουργική ιδέα, δημιουργία περιεχομένου και μηνύματος, υλοποίηση καμπάνιας, δημιουργία ιστοσελίδων, στρατηγική στις μηχανές αναζήτησης, μάρκετινγκ μέσω κινητής τηλεφωνίας, ηλεκτρονικά μηνύματα και ιντερνετικά ενημερωτικά γράμματα, ηλεκτρονική διαφήμιση, δημιουργία ηλεκτρονικής διάδοσης από στόμα σε στόμα, διαδραστικό μάρκετινγκ, στρατηγική διοίκηση επώνυμου προϊόντος

Αποστολή-Δραστηριότητες

  • Υποστήριξη των διδακτικών αναγκών, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο του τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, αλλά και των τμημάτων Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών της Σχολής, καθώς και όποιων άλλων τμημάτων του ΑΠΘ.
  • Ανάπτυξη και υποστήριξη διδακτορικής και μεταδιδακτορικής έρευνας στους τομείς μελέτης όπως προαναφέρθηκαν.
  • Διεξαγωγή ερευνών, παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, αλλά και υλοποίηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής καμπάνιας με έμφαση στα ψηφιακά μέσα, για κρατικούς, δημοτικούς, πολιτικούς, ιδιωτικούς και μη κερδοσκοπικούς φορείς, σύμφωνα με το νόμο.
  • Συνεργασία με άλλα εργαστήρια, ερευνητικά κέντρα, ινστιτούτα, αλλά και οργανισμούς του εξωτερικού με κοινούς επιστημονικούς στόχους τόσο για την υλοποίηση διεθνών συνεργασιών όσο και για την διεκδίκηση από κοινού διεθνών ερευνητικών προγραμμάτων.
  • Διοργάνωση εξειδικευμένων επιμορφωτικών σεμιναρίων και μετεκπαιδεύσεων, αποφοίτων, επαγγελματιών του χώρου, δημοσιογράφων, επικοινωνιολόγων, όπως και για στελέχη οργανισμών.
  • Διοργάνωση επιστημονικών συνεδρίων, διαλέξεων, εκδηλώσεων, με την πρόσκληση αναγνωρισμένων ελλήνων και ξένων επιστημόνων και δημιουργών.
  • Δημιουργία βιβλιοθήκης με τα ερευνητικά αποτελέσματα, το αρχειακό υλικό και τις μελέτες περιπτώσεων οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν για τις ερευνητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Γενικότερα την δημιουργία μιας βάσης δεδομένων με τις καλύτερες πρακτικές στρατηγικής επικοινωνίας. Πιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της εκάστοτε επικοινωνιακής καμπάνιας.