Tuesday 19 March 2024
jour-01
PlayPlay
jour-01
jour-02
jour-03
previous arrow
next arrow

Ελληνόφωνα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημοσιογραφία

Το αντικείμενο του προγράμματος είναι  η μελέτη, η έρευνα και η παροχή μεταπτυχιακής εκπαίδευσης στα πεδία της Δημοσιογραφίας, με τρεις ειδικεύσεις:

  • Δημοσιογραφία στην Ψηφιακή Εποχή
  • Παγκόσμια Δημοσιογραφία
  • Δημοσιογραφία των Τεχνών και του Πολιτισμού

Οι γενικοί σκοποί του προγράμματος είναι η καλλιέργεια και η προαγωγή της επιστημονικής γνώσης και η ανάπτυξη της έρευνας στα πεδία της σύγχρονης δημοσιογραφίας. Εστιάζει σε ειδικές θεματικές ενότητες των γνωστικών αντικειμένων του πρώτου κύκλου σπουδών, με βάση τις οποίες οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και φοιτήτριες αποκτούν εξειδικευμένη γνώση.

Στόχος είναι να μπορέσουν να καλύψουν τις υπάρχουσες και προβλεπόμενες κοινωνικές και αναπτυξιακές ανάγκες της αγοράς εργασίας στον χώρο της δημοσιογραφίας· σε μέσα μαζικής επικοινωνίας, πρακτορεία ειδήσεων, γραφεία τύπου, και γενικότερα στην παραγωγή και διακίνηση ενημερωτικού και ειδησεογραφικού περιεχομένου.


Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επικοινωνία

Το αντικείμενο του προγράμματος είναι η μελέτη, η έρευνα και η παροχή μεταπτυχιακής εκπαίδευσης στα πεδία της Επικοινωνίας, με τρεις ειδικεύσεις:

  • Πολιτική Επικοινωνία
  • Πολιτιστική Διαχείριση και Επικοινωνία
  • Εκστρατείες Επικοινωνίας και Έρευνες Κοινού

Οι γενικοί σκοποί του Προγράμματος είναι η καλλιέργεια και η προαγωγή της επιστημονικής γνώσης, καθώς και η ανάπτυξη της έρευνας στα πεδία της Επικοινωνίας.

Αφορά σε ειδικές θεματικές ενότητες των γνωστικών αντικειμένων του πρώτου κύκλου σπουδών με βάση τις οποίες οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και φοιτήτριες αποκτούν εξειδικευμένη γνώση, τόσο θεωρητικού όσο και πρακτικού χαρακτήρα.

Στόχος είναι να μπορέσουν να καλύψουν τις υπάρχουσες και προβλεπόμενες κοινωνικές και αναπτυξιακές ανάγκες της αγοράς εργασίας στον χώρο της επιχειρησιακής επικοινωνίας· σε επικοινωνιακούς και πολιτισμικούς οργανισμούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, σε μέσα μαζικής επικοινωνίας και στην ευρύτερη οπτικοακουστική βιομηχανία, σε θεσμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και περιφερειακής ανάπτυξης, σε πολιτισμικά και μορφωτικά ιδρύματα, σε φορείς έρευνας κοινής γνώμης και διαφήμισης.