Tuesday 19 March 2024
jour-01
PlayPlay
jour-01
jour-02
jour-03
previous arrow
next arrow

Εργαστήρια

Eργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα Μ.Μ.Ε.

http://pacific.jour.auth.gr

Το Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ ιδρύθηκε στις αρχές του 2002 και σήμερα λειτουργεί υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Ανδρέα Βέγλη στο περίπτερο 1 της ΔΕΘ αλλά και στον 5ο όροφο του κτιρίου του τμήματος (Εγνατίας 46).

Το εργαστήριο εξυπηρετεί εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες στα ακόλουθα γνωστικά αντικείμενα:
:: εφαρμογές αυτοματισμού γραφείου και επιτραπέζια ηλεκτρονική τυπογραφία (DTP)
:: υπηρεσίες διαδικτύου (Internet)
:: οργάνωση και παρουσίαση ειδησεογραφικού υλικού στο διαδίκτυο
:: εφαρμογή και ανάπτυξη πολυμεσικών εφαρμογών
:: παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Περισσότερες πληροφορίες

Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Μ.Μ.Ε.

http://e-media.jour.auth.gr

Tο Eργαστήριο Hλεκτρονικών MME, το οποίο στεγάζεται στον πρώτο όροφο του κτιρίου 1 της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, καλύπτει τις ανάγκες πρακτικής άσκησης των φοιτητών στην παραγωγή Pαδιοφωνικών και Tηλεοπτικών προγραμμάτων στo πλαίσιo των αντίστοιχων μαθημάτων.

Oι χώροι του Eργαστηρίου περιλαμβάνουν Studio Hχογράφησης, Tηλεοπτικής Λήψης και Eλέγχου. Eίναι εξοπλισμένο με αναλογικά και ψηφιακά συστήματα λήψης, εγγραφής και αναπαραγωγής ήχου και εικόνας, πλήρη εγκατάσταση τηλεοπτικού φωτισμού, συστήματα επεξεργασίας, γραμμικού και μη γραμμικού μοντάζ μέσω H/Y, γεννήτρια ενσωμάτωσης γραφικών και χαρακτήρων, καθώς και μονάδες οπτικών και ηχητικών εφφέ.

Tο Eργαστήριο αναβαθμίζεται συνεχώς με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και τη χρήση προηγμένων τεχνικών στον τομέα του Pαδιοφώνου και της Tηλεόρασης.

Περισσότερες πληροφορίες

Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας

http://pjl.jour.auth.gr/

Το 2012, το Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ προχώρησε στην ίδρυση του το «Εργαστηρίου Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας», το οποίο λειτουργεί στον 1ο όροφο του κτιρίου του Τμήματος (Εγνατίας 46) και καλύπτει ερευνητικές και διδακτικές ανάγκες στα αντικείμενα:

  • της ειρηνευτικής δημοσιογραφίας
  • του ρόλου των νέων και των παραδοσιακών μέσων επικοινωνίας στην οικοδόμηση της ειρήνης
  • του ρόλου των μέσων επικοινωνίας στην πρόληψη και διαχείριση κρίσεων και συγκρούσεων
  • της χρήσης των μέσων επικοινωνίας για την προαγωγή του διαλόγου και την εξάλειψη του λόγου μίσους, των διακρίσεων, της βίας, της μισαλλοδοξίας
  • της «ευθύνης μετάδοσης» που φέρουν τα μέσα ενημέρωσης
  • της χρήσης των μέσων επικοινωνίας ως εργαλείου στην εκπαίδευση

Περισσότερες πληροφορίες

Εργαστήριo Κοινωνικών Μέσων

Ο στόχος του Εργαστηρίου είναι να διερευνήσει τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι σκέφτονται, νιώθουν, συμπεριφέρονται, και επικοινωνούν διαδικτυακά. Ακολουθώντας μια διεπιστημονική προσέγγιση, συμβάλλει στην έρευνα και μελέτη της Διαδικτυακής Επικοινωνίας στα παρακάτω πεδία:

  • Επικοινωνία της Υγείας (π.χ. ανάπτυξη και έλεγχος ενημερωτικών εκστρατειών υγείας, ανάπτυξη και ανάλυση της διαδικτυακής επικοινωνίας υγείας, μείωση των ανισοτήτων υγείας αυξάνοντας την πρόσβαση και την αποτελεσματικότητα της πληροφορίας υγείας σε ευαίσθητους πληθυσμούς)
  • Διαπροσωπική και Κοινωνική Επικοινωνία (π.χ. διαμόρφωση και αλλαγή διαπροσωπικών και κοινωνικών σχέσεων),
  • Διερεύνηση Κοινής Γνώμης (π.χ. πρόσληψη και χρήση των κοινωνικών μέσων, κοινωνική συμμετοχή)
  • Πολιτική Επικοινωνία (π.χ. διαβούλευση, πειθώ)
  • Αθλητισμός (π.χ. ανάλυση και ανάπτυξη επικοινωνιών προαγωγής του αθλητισμού)
  • Πολιτισμός (π.χ. ανάλυση και ανάπτυξη επικοινωνιών προαγωγής του πολιτισμού και των τεχνών)
  • Εκπαίδευση (π.χ. ενημέρωση, διαμόρφωση και αλλαγή στάσεων, ψηφιακός εγγραματισμός, ευαισθητοποίηση)

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο πώς η χρήση των Κοινωνικών Μέσων και άλλων διαδικτυακών τεχνολογιών αλλάζει την επικοινωνία και ποιες είναι οι κοινωνικές, ψυχολογικές, οικονομικές και τεχνολογικές συνέπειες των αλλαγών αυτών.

Περισσότερες πληροφορίες

Εργαστήριο Πολιτισμικών και Οπτικών Σπουδών

Το Εργαστήριο Πολιτισμικών και Οπτικών Σπουδών έχει στόχο να συμβάλλει στη ανάπτυξη της διεπιστημονικής μελέτης και έρευνας στους εξής τομείς:

  • μορφές και είδη του σύγχρονου δημοφιλούς πολιτισμού, όπως αυτά έχουν αναπτυχθεί στα έντυπα, οπτικά, ακουστικά, οπτικο-ακουστικά και ψηφιακά-διαδικτυακά μέσα,
  • σύγχρονες διαδικασίες και συνθήκες παραγωγής και διανομής των πολιτισμικών αγαθών, καθώς και οι τρόπων κατανάλωσης και πρόσληψής τους (πολιτισμικές πρακτικές, συμπεριφορές, χρήσεις και προτιμήσεις),
  • μορφές και είδη της σύγχρονης οπτικής επικοινωνίας (φωτοδημοσιογραφία, ντοκιμαντέρ, διαφήμιση, τηλεόραση, κινηματογράφος, οπτικά αρχεία, διαδικτυακές πλατφόρμες, πολυμεσικές και εκθεσιακές πρακτικές κλπ) εστιάζοντας στις κοινωνικές, πολιτικές, αισθητικές και γενικότερα πολιτισμικές διαστάσεις και λειτουργίες της.

Περισσότερες πληροφορίες

Εργαστήριο Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Στρατηγικής Επικοινωνίας

Το εργαστήριο Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Στρατηγικής Επικοινωνίας έχει ως στόχο την ανάπτυξη της διεπιστημονικής μελέτης και έρευνας στους τομείς του Μάρκετινγκ Επικοινωνιών με έμφαση στο Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα αφορά στο:

  • Μάρκετινγκ ψηφιακών καινοτομιών στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνική δικτύωσης
  • Μάρκετινγκ και επιχειρηματικότητα νεοφυών επιχειρήσεων με την αξιοποίηση του διαδικτύου, ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, κοινωνική επιχειρηματικότητα και στρατηγική επικοινωνία
  • Πολιτικό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ψηφιακό μάρκετινγκ για πολιτικούς, βουλευτές και κόμματα. Αποτελεσματική διαχείριση των διαδικασιών επικοινωνίας και των ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ που συνδέεται με τις πολιτικές δραστηριότητες και τις προεκλογικές εκστρατείες. Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, μεθόδων και τακτικών στο πλαίσιο μιας στρατηγικής πολιτικού μάρκετινγκ.
  • Πολιτιστικό μάρκετινγκ και μάρκετινγκ των τεχνών στην εποχή του διαδικτύου για θέατρα, φεστιβάλ, μουσεία, όπερα, θεματικά πάρκα, γκαλερί, πολιτιστικές εκδηλώσεις, εκθέσεις, αθλητικά σωματεία, καλλιτέχνες (ηθοποιούς, τραγουδιστές), ιστορικά μνημεία, ωδεία, βιβλιοθήκες, τουριστικούς και αρχαιολογικούς χώρους και πάσης φύσεως πολιτιστικούς φορείς, Μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων και ταξιδιωτικών προορισμών
  • Μάρκετινγκ ιδρυμάτων, σωματείων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών
  • Μάρκετινγκ δημόσιων και τοπικών φορέων με την χρήση διαδικτύου και ηλεκτρονική διακυβέρνηση
  • Κοινωνικό και οικολογικό μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχής, εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα, διαχείριση κρίσεων
  • Στρατηγικό Μάρκετινγκ των Επικοινωνιών, δημιουργία ισχυρής εικόνας και ονομασίας, ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ επικοινωνιών, δημιουργική ιδέα, δημιουργία περιεχομένου και μηνύματος, υλοποίηση καμπάνιας, δημιουργία ιστοσελίδων, στρατηγική στις μηχανές αναζήτησης, μάρκετινγκ μέσω κινητής τηλεφωνίας, ηλεκτρονικά μηνύματα και ιντερνετικά ενημερωτικά γράμματα, ηλεκτρονική διαφήμιση, δημιουργία ηλεκτρονικής διάδοσης από στόμα σε στόμα, διαδραστικό μάρκετινγκ, στρατηγική διοίκηση επώνυμου προϊόντος

Περισσότερες πληροφορίες