Tuesday 19 March 2024
jour-01
PlayPlay
jour-01
jour-02
jour-03
previous arrow
next arrow

Νικόλαος Τσιγγίλης

Βαθμίδα: Αναπληρωτής Καθηγητής

Γνωστικό αντικείμενο:
Μεθοδολογία και Ψυχομετρία Κοινωνικών Επιστημών

Τοποθεσία γραφείου:
Γραφείο ΣΤ1, Βασ. Ηρακλείου 12

Τηλέφωνο: +30 2310 991 997

E-mail: ntsigilis@jour.auth.gr

Ώρες γραφείου:
Τρίτη 11.30-13.30
Παρασκευή 12.30-13.30

Σπουδές
Διδακτορικό δίπλωμα στην Οργανωσιακή Συμπεριφορά (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)
Διδακτορικό δίπλωμα στις Μετρήσεις και Αξιολόγηση (Εθνική Ακαδημία Αθλητισμού, Σόφια Βουλγαρία)
Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ανθρώπινη Απόδοση και Υγεία
Πτυχίο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΑΠΘ)

Ερευνητικά ενδιαφέροντα
Μεθοδολογία κοινωνικής έρευνας
Εφαρμογές στατιστικών μεθόδων στις κοινωνικές επιστήμες
Ψυχομετρία

Διδασκόμενα μαθήματα (εξάμηνο)

Προπτυχιακό επίπεδο

  • Μέθοδοι Έρευνας Μαζικής Επικοινωνίας
  • Ανάλυση Δεδομένων
  • Αθλητισμός, Κοινωνία, & ΜΜΕ
  • Αθλητική Δημοσιογραφία
  • Αθλητική Δημοσιογραφία ΙΙ

Μεταπτυχιακό επίπεδο

  • Μέθοδοι Έρευνας Ι
  • Μέθοδοι Έρευνας ΙΙ
  • Εφαρμοσμένη Ανάλυση Δεδομένων
  • Communication Research Methods

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
Tsigilis, N., Zournatzi, E., & Koustelios, A. (2011).  Burnout among physical education teachers in primary and secondary schools. International Journal of Humanities and Social Sciences, 1, 53-58.
Tsigilis, N., Koustelios, A., & Grammatikopoulos, V. (2010).  Psychometric properties of the Teachers’ Sense of Efficacy Scale within the Greek educational context. Journal of Psychoeducational Assessment, 28¸ 153-162.
Theodorakis, N., Tsigilis, N., & Bebetsos, E. (2010). An examination of the factor structure of the role ambiguity scale. Journal of Sport Behavior, 33, 337-354.
Τσιγγίλης, Ν. (2010).  Βασικές έννοιες και διαδικασία εφαρμογής της μοντελοποίησης δομικών εξισώσεων στις κοινωνικές επιστήμες. Επιστημονική Επετηρίδα της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος, 8, 1-35.
Tsigilis, N. & Gregoriadis, A. (2008). Measuring teacher-child relationships in Greek kindergarten setting: A validity study of the short form of Student-Teacher Relationship Scale. Early Education and Development, 19, 816-835.
Tsigilis, N., Grammatikopoulos, V., & Koustelios, A. (2007). Applicability of the Teachers Sense of Efficacy Scale to educators teaching innovative programs. International Journal of Educational Management, 21, 634-642.
Tsigilis, N., Tsioumis, & Gregoriadis, A. (2006). Prospective early childhood educators’ attitudes towards teaching multicultural classes:  A planned behavior theory perspective. Journal of Early Childhood Teacher Education, 27, 265-273.
Tsigilis, N., Zachopoulou, E., & Grammatikopoulos, V. (2006). Job satisfaction and burnout among Greek early childhood educators: a comparison between public and private sector employees. Educational Research and Review, 1, 256-261.
Tsigilis, N., Koustelios, A., Grammatikopoulos, V., & Theodorakis, Y. (2006). Volunteering in Olympic Games: construct validity and predictive utility of reasoned action and planned behavior theory. International Journal of Sport Management, 7, 121-137.