Ενίσχυση της πράσινης επιχειρηματικότητας μετα από την αξιολόγηση χαρακτηριστικών μάρκετινγκ των προϊόντων

Το Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης συμμετέχει στο έργο ΕΔΒΜ34 «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές» με την ερευνητική πρόταση “Η πράσινη επιχειρηματικότητα ως μοχλός ενίσχυσης της ελληνικής οικονομίας εν καιρώ κρίσης. Αξιολόγηση των χαρακτηριστικών της συσκευασίας πράσινων προϊόντων για τη δημιουργία ενός πράσινου διαδικτυακού επιχειρηματικού μοντέλου”.

Στην ερευνητική ομάδα, επικεφαλής της οποίας είναι ο Καθηγητής Γιώργος Τσουρβάκας ως Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος, συμμετέχουν οι Ιωάννα Υφαντίδου (Δ), Κυριάκος Ρίσκος (ΥΔ) και Χρυσάνθη Γεωργακαράκου (Δ). Σκοπός του ερευνητικού προγράμματος είναι η διεξαγωγή ενός πειράματος eye tracking προκειμένου να εντοπιστούν οι αντιδράσεις των καταναλωτών σε διαφορετικά χαρακτηριστικά συσκευασιών οικολογικών προϊόντων και η δημιουργία ενός business model που θα δίνει έμφαση στα χαρακτηριστικά των συσκευασιών με την μεγαλύτερη απήχηση στο αγοραστικό κοινό. Πρόκειται για ένα έργο που συνδυάζει την έρευνα marketing, διαφήμισης και διοίκησης επιχειρήσεων. Το έργο ξεκίνησε τον Μάιο του 2018 και θα λήξει τον Αύγουστο του 2019.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση.