Πρόγραμμα ερευνητικών σεμιναρίων υποψηφίων διδακτόρων 2014-15

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΜΕ (ΑΠΘ)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2014-2015

Α. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΥΠ.ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

21 Ιανουαρίου 2015
ΡΗΓΑΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ: Εφαρμογή αλγορίθμων μηχανικής εκμάθησης για εξόρυξη και
κατηγοριοποίηση πληροφοριών περιεχομένου στα οπτικοακουστικά μέσα
ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΟΥ: Financial journalism: Applying ethics during challenging era
of crises
ΕΛΛΗ ΒΑΖΟΥ: Διαδικτυακή διαφήμιση και κατασκευή τουριστικών προορισμών: Η
περίπτωση του ΕΟΤ
CRISTOPHER LEES: Γλωσσικές πρακτικές εφήβων σε τόπους κοινωνικής δικτύωσης
ΜΑΡΙΑ-ΜΑΡΝΗ ΧΑΤΖΗΕΜΜΑΝΟΥΗΛ: Οι πολιτιστικές ειδήσεις και τα ρεπορτάζ των
τηλεοπτικών δελτίων. Η θεματική, η γλώσσα και η ιδεολογία τους

20 Μαΐου 2015
ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΩΛΙΚΑ: Κίνητρα και παράγοντες πρόβλεψης της πολιτισμικής
κατανάλωσης
ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΣΑΒΒΑΚΗΣ: Το φαινόμενο των celebrities στον νέο μιντιακό κόσμο
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΓΙΩΤΗΣ: Η αμφίδρομη σχέση των ΜΜΕ με την οικονομική
κρίση
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΟΥ: Η αξιοποίηση των εργαλείων της δεύτερης γενιάς του
διαδικτύου (web 2.0) από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ

Ώρα έναρξης: 4 μ.μ.
Αίθουσα 2 (Εγνατίας 46)

Β. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΛΕΣΜΕΝΩΝ

10 Δεκεμβρίου 2014
ΠΑΝΑΓΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ (Επ. Καθηγητής ΕΚΠΑ), «H πιο σημαντική μέρα της
ζωής μου»: εικόνες και κοινωνιολογικά ερωτήματα για το γάμο στην Ελλάδα σήμερα
18 Μαρτίου 2015
ΝΙΚΟΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ (Ερευνητής ΕΚΚΕ), Πολιτισμική κατανάλωση και κοινωνική
διαστρωμάτωση: σχεδιασμός μιας ποσοτικής έρευνας
Ώρα έναρξης: 6:00 μ.μ
Αίθουσα 2 (Εγνατίας 46)