Φοιτητικός διαγωνισμός δημιουργίας διαφημιστικού σποτ το οποίο θα προβάλει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο συνεργασίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με την μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στην Ελλάδα, την Bold Ogilvy, για την παραγωγή εκ μέρους της δεύτερης ενός διαφημιστικού τηλεοπτικού και διαδικτυακού σποτ, με στόχο το Πανεπιστήμιο να προβάλλεται σε διεθνείς ακαδημαϊκές εκθέσεις, εκδηλώσεις κ.α. καλούνται όλοι οι φοιτητές, από το τρίτο εξάμηνο σπουδών και άνω, να δημιουργήσουν πενταμελείς ομάδες και να ετοιμάσουν ένα σενάριο αποτυπωμένο σε βίντεο διάρκειας τριών λεπτών, προβάλλοντας αποτελεσματικά, με την δική τους ματιά, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το μέγεθός του στην ευρύτερη περιοχή, την ιστορικότητά του, τις υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικές και ερευνητικές δραστηριότητές του, την αειφόρο ανάπτυξή του, την ελεύθερη προσβασιμότητα του, τη μεγάλη κοινωνική προσφορά του στην τοπική κοινότητα, αλλά και στην ευρύτερη ελληνική κοινωνία και οικονομία. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να βρουν κάποιες πληροφορίες για το Πανεπιστήμιο.

Οι υποψηφιότητες (όνομα, τηλέφωνο και email) θα πρέπει να κατατεθούν μέχρι τις 30 Νοεμβρίου στο email: banou@jour.auth.gr ή στο email: ckent@jour.auth.gr, ενώ τα βίντεο θα πρέπει να σταλούν στα ίδια emails μέχρι 15 Ιανουαρίου.

Η νικήτρια ομάδα, θα αναδειχθεί μετά από την εισήγηση της επιτροπής, η οποία αποτελείται από τους: Γιώργο Τσουρβάκα, υπεύθυνο των μαθημάτων, Μάρκετινγκ επικοινωνιών και Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Περικλή Πολίτη, υπεύθυνο των μαθημάτων Διαφήμιση και επικοινωνία. Η γλώσσα της διαφήμισης και Δημιουργική γραφή, Βασίλη Βαμβακά και Κλειώ Κεντερελίδου, υπεύθυνους του μαθήματος Διαφήμιση και επικοινωνία και Βασιλική Μπάνου, υπεύθυνη του μαθήματος Τεχνικές διαφήμισης, στη Γενική Συνέλευση του Ιανουαρίου και θα βραβευθεί με το ποσό των 500 ευρώ .

Η επιτροπή διαγωνισμού